msplisamsptilda

Alla inlägg under juni 2015

Av Tilda msp - 11 juni 2015 12:52

Hade nyss skolavslutning, skönt med sommarlov c: men kmr sakna min klass o alla de andra på skolan ;-; att jag redan har slutat grundskolan, så snabbt det gick. Fick också ett fint diplom där det stod ''För flit och framsteg'' cc: Jag hade minnsan blivit godkänd i matte och idrott som jag innan hade F i. Är så stolt över mig själv just nu, inte ett enda F nu   Aww, när alla lärarna började gråta DD; fick tårar också men grät inte. En lärar sa tillochmed ''När jag såg dig på scenen så började jag gråta'', jag var också den första som skulle upp för scenen för att ta emot diplomet och sedan också betygen, vi fick en fin ros till också c; AHHH, kan inte tro att jag redan har slutat grundskolan och ska börja på gymnasiet till hösten. Kommer iallafall ha kontakt med några vänner c: Och så firade jag dagen med mat, kladdkaka och saft.  



This will be a moment to remember ;D 


/Lisa♥

Av Tilda msp - 1 juni 2015 00:33

OMGOMG! Blev nyss godkänd i matte, efter alla dessa år precis i sista sekunden blev jag godkänd. I fredags då xD vi fick tillbaks våra prov jag hade 4 poäng till att bli godkänd. Sedan kallade min lärare in mig o vi gjorde uppgifterna jag inte kunde eller kunde lite av, så blev jag godkänd. SSTTOOLLLTT CC; Har inte varit godkänd i matte sedan jag var liten har alltid haft luckor. Fick ett lättare prov och är så glad att jag äntligen blev godkänd, behövde det verkligen för att komma in i gymnasiet.      








/kram Lisa ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards