msplisamsptilda

Alla inlägg under juni 2012

Av Tilda msp - 3 juni 2012 14:14

Tjenare Nu tänker jag skriva lite blandat men igår var det jätte kul på grönan vågade inte åka fritt fall Men jag åka nästan alla. Men snart är det sommar lov den 15 till 20 tror jag men då ska jag till teaterkollo det ska bli så kuul tycker jag jag vill börja på teater fast vet inte om det går hitta en teater i norrtälje men den börjar typ i september men jag ska vara hemma i sommar tror jag Jag vill titta på film nu men vet inte vilken...Men snälla ge mig ett film tips jag har massor av filmer men igår var det ett skit väder det regnade hela dagen i stockholm. Men om 13 dagar är det SOMMARLOV!!! På tisdag ska jag och min klass till stockholm till film huset och se en av våra filmer som vi har gort i skolan det kommer typ olika skolor tror jag det blir nånstans men 1000 meninskor eller vad det nu stava-.-' Men sen ska vi äta på resturang mysigt va... Men Längtar tills sommarlovet Så man slipper skolan.Sen på fredag så har vi Godisdag och djurdag i skolan man ska ta med sig eget godis Och chips eller nått annat gott  men jag tänker ta med mig godis.Godis är såå gott O.o Okej jag e lite knäpp just nu oj vad mycket jag har skrivit hehe har aldrig skrivit så mycker förut men jag har haft många bloggar men jag kommer inte ihåg vad dom heter... Jag hade en blogg med min bästis förut men vi hade inte skrivit så mycket då Så vi tog bort bloggen men vi är endå bästisar jag saknar henne hon bor i Rimbo och jag bor i väddö Som ligger ganska långt bort jag bode i Rimbo förut men jag flyttade Jag gick i långsjöskolan i Rimbo förut men nu går jag i älmsta skola men jag trivs här i Gåsvik där jag bor hehe Jag saknar alla mina kompisar jätte mycket Puss Till er :D Men nu tänkte jag gå in på msp så Herrå puss //Tilda

Av Tilda msp - 1 juni 2012 20:01

Yees imorgon ska jag till gröna lund jag vill så gärna vilja åka fritt fall Ska bli såå kul tycker jag jag ska åka med min riktiga mamma tina och elin min syster och hennes 3 kompisar ska följa med LÄNGTAR!!!! såå jäwla mycket   Men nu tittar jag på lets dance jag hoppas att molly och Calle vinner lets dance men imorgon ska jag upp tidigt för att hinna med bussen för vi ska jag åka bussresa men ska logga in på msp så hej då 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards