msplisamsptilda

Alla inlägg under juni 2014

Av Tilda msp - 21 juni 2014 16:46

Franska, spanska o tyska gruppen fick samla ihop pengar för att åka till Bakken i Danmark. Jag går i franskan. När vi kom dit fanns det mkt karuseller o affärer men jag hade nt växlat mina pengar så kunde nt köpa nåt. Men jag åkte båten, o berg o dalbana. Åkte berg o dalbanan 4 gånger xD. Känslan man tror man ska ramla fast ändå nt    haha när man åkte ner o när de fota oss så gjorde jag peace med båda händerna cx. Sen när vi skulle kolla på bilderna så tänkte jag ''Daammnn dat dubbelhacka'' cx. Det fanns fritt fall fast våga nt åka owo kanske när jag blir lite större xD.







/Lisa♥

Av Tilda msp - 21 juni 2014 16:40

Ska redan börja 9:an nästa termin    så snabbt det gick gah vill vara liten igen cx man hade många föredelar när man var liten. Man kunde göra i princip vad som helst okej kanske inte åka några karuseller om man var för kort då o om det finns åldersgräns   tänk er i gymnasiet då O: ännu värre man mst jobba hårt för att komma in i natur, samhällskunskap osv. T e x jobb det är svårt att få jobb om man har nt bra omdömen men är stolt över mina betyg 165 poäng har jag vi får se nästa termin skulle vilja ha över 200 poäng elr nåt cx







/Lisa♥

Av Tilda msp - 21 juni 2014 16:31

Heej alla har fått sommarjobb i en affär som heter folkets livs c: kmr få pengar precis till att köpa Sims 4 xD där städar jag mkt o kollar datum på olika produkter o får sluta tidigt owo åker buss dit vågar nt åka buss själv drf kmr mamma med mig cx för en gång råka jag ta fel busshållsplats så jag o mamma åkte åt fel håll .__. men det är ändå kul med jobbet. Gillar att kolla datum på olika produkter c: o så får jag pengar också xd








/Lisa♥

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards