msplisamsptilda

Alla inlägg under april 2012

Av Tilda msp - 30 april 2012 19:50

Nu sitter jag och lyssnar på musik men snart ska jag bada så ja men förlåt för jag inte skriver men nästa vecka ska jag ha en teater med skolan den heter fia med knuff och jag är med i blå färg hehe min favorit färg e blå :D Kul va men nu ska jag bada så hej då //Tilda:3

Av Tilda msp - 30 april 2012 15:47

Ska snart städa huset blir ju väl kul...är så nära lvl 10   hjälpa lilla Lisa kanske? Kolla gärna på mina filmer skulle bli glad om ni gjorde det. Just nu hänger jag med några kompisar i msp kanske ska ut snart fint väder, soligt och fint. Hoppas någon vill ut med mig man vill ju inte vara själv. När jag vaknade på morgonen tittade jag på en film som heter Crazy stupid love ni som inte har sett den borde se den rolig är den också   då får man hitta på nåt när man har städat klart....kanske en till film? Tittar typ nästan varje dag på filmer så ni borde fråga mig om filmtips :P eller så loggar jag in i msp men ha det bra ;)





/Lisa 

Av Tilda msp - 25 april 2012 06:10

Tja snart skajag till skolan men nu är jag Skit!! Trööt orkar typ inte skriva men i helgen har jag varit i täby och shoppat jag köpte inga kläder men jag köpe skor iallafal men nu ska jag fixa mig till skolan so bye

Av Tilda msp - 23 april 2012 19:48

är inne på msp och chattar med mina kompisar. Idag gjorde jag Nationella prol i No det var svårt    hoppas jag klarade det man skulle göra olika expreiment med jord man skulle komma på hur en maskros växer tråkigt var det vi hade 60 min på oss. Tråkig skoldag fast kul att vi sluta tidigt   annars brukar vi sluta 3 tyyyyyypppppp orka! Men ska titta lite på msp skriver senare 



/Lisa :D

Av Tilda msp - 23 april 2012 19:06

har inte bloggat så mycket för hinner inte nu när det är skola men försöker..:/

  

Av Tilda msp - 16 april 2012 06:50

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards