msplisamsptilda

Alla inlägg under maj 2012

Av Tilda msp - 28 maj 2012 07:12

Hey Idag är det skola och jag vet att vi inte har skrivit på bloggen i flera veckor :( jag har inte haft tid och sånt men den här veckan kommer jag nog skriva utom lördag då då ska jag till gröna lund :D med min bästis som heter thea det ska bli såå kul jag har aldrig vågat åka Fritt fall Men nu vill jag åka den föra året så skulle jag åka den men min syster sa att jag skulle ta av mig skorna innan jag kom in så jag blev för kort för att åka den Men jag fick endå åka insene eller vad det nu stavas men bloggar mer när jag kommer hem så Heej då //Tilda

Av Tilda msp - 10 maj 2012 16:58

Heej! Nu tittar jag på mtv imorgon e det fredag men igår hade vi ett diamant prov asså uppstälningar med Plus men idag fick vi minus så det var jobbigare tyckte jag Bye Bye

Av Tilda msp - 2 maj 2012 17:24

vattenkrig imorn! måste förberedda mig vattenballonger, extra kläder, kanske nåt mer men kommer bli jättekul! Om det bara inte blir fult väder... många säger att det kmr regna imorn så vet inte vi får väl se bara det är fint väder imorn :/   hehe  

Av Tilda msp - 2 maj 2012 17:23

Har 22 fame till lvl 10! Snälla hjälp :/ skulle gärna vilja levla denna veckan eller på helgen :)



/Lisa :D

Av Tilda msp - 2 maj 2012 17:15

SLutade tidigt idag kl 13.00 på riktigt slutar vi halv 2. Imorgon ska vi ha vattenkrig i skolan    kommer bli så kul eftersom det är så varmt! Vill att det ska vara torsdag nu    vi skulle på riktigt ha nationellaprov i matte idag men vi hade inte för att min mattelärare är sjuk han kommer inte heller imorgon så vi har inte nationellaprov i matte denna vackan :) men måste träna tills det blir prov.Iallafall hade kul idag :) dom har gjort msp nytt nu kan man ha 3 bästisar hoppas ni gillar den nya msp. jag tycker det är sådär men ändå bra ;) 



/Lisa :)

Av Tilda msp - 1 maj 2012 08:48

Hej snart ska jag åka till en kompis som heter lara och imorgon är det skola igen Jag gillar inte skolan det är  så tråkigt tycker jag men jag vill så gärna gå upp i level på msp bli vän med mig sök fjortis tilda jag vill komma i level 9 hjälp lisa också så hon kommer till level 10 Hon är jätte nära dit men nu sitter jag och kollar på tv och har tråkigt men i veckan har jag inte gort så mycket bara varit i skolan i helgen har jag ridit med min kusin nelli det var kul sen så sovde vi över vi titta på en film som heter föreldrarfällan det handlar om 2 tvilingar som har aldrig träffat förut doms mamma och pappa hade skilt sig så dom träffas på ett läger sen byter dom plats en byter till sin mamma och en byter till sin pappa sen ska dom göra så dom blir tillsammas igen och sånt men ska gå nu så hej då //Tilda 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards